Alo 181 hangi şikayetlere bakar?
T.
181 hangi durumlarda aranır?
Alo 181 Çağrı Merkezi Vatandaşları, kentsel dönüşümler ve çevre hakkında belirtileri ve bilgileri girerler. Alo 181 Çağrı Merkezi 81 ilde 7 gün hizmet vermektedir.
181 şikayet edince ne olur?
ALO 181 Müşteri Temsilcisi şikayeti kaydeder ve şikayetten şikayetin talep edilip edilmediğini sormasını ister. Şikayetçi şikayetinin sonucu hakkında geri bildirim için başvuruyorsa, şikayet sahibinden telefon veya e -posta bilgileri vermesi istenir.
Alo 181 ne için kullanılır?
ALO 181’in bir parçası olarak, vatandaşlarımızın iletişimi ve şikayetleri, telefon operatörleri tarafından il müdürümüze telefon aracılığıyla ve sistem aracılığıyla derhal bildirimler göndererek sağlanır. Duyuru ve/veya şikayetler en fazla on beş gün içinde sonuçlanır.
181 arayınca ne olur?
ALO 181 Çağrı Merkezimizi 08: 00-18: 00 saatleri arasında arayın. Hafta içi sabah 8: 00-18: 00 saatleri arasında Operatörlerin yardımıyla, Arazi Kayıt Ofisi’ndeki işlemleriniz için randevu alabilir, başlık sertifikası ve katastri hakkında bilgi alabilir ve görüş ve önerilerinizi kurumumuza gönderebilirsiniz.
Cimer hangi şikayetlere bakar?
Ülke ve devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü kurulması için kurulan Başkanlık İletişim Merkezi (CIMER), vatandaşlarımızın özellikle dilekçe ve bilgi edinme haklarını kullanırken her türlü hükümet politikası hakkındaki görüşlerini iletebilecekleri kapsamlı bir hizmete sahiptir.
Alo 181 işe yarıyor mu?
Çevre ve kentleşme bakanlığı içinde kurulan ALO 181 çizgisi ile riskli yapı, riskli alan ve rezerv alanı gibi konularda gerçekleşen çizgi, bakanlığa dönüşüm sırasında meydana gelen sorunları ve şikayetleri de sağlar ve bir çözüm arar.
183’i hangi durumlarda aramalıyız?
Aile ve Sosyal İşler Bakanlığı’nın çağrı merkezlerinden biri olan ALO 183, aile, kadınlar, çocuklar, engelli, yaşlı insanlar, şehitlerin ve gazilerin akrabalarına olan talep yoluyla rehberlik ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.
İşyeri nereye şikayet edilir?
İşgücü ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “ALO 170” Çalışma ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “Alo 170”-Hükümet Kapısı Kapısı ›Social-GouVenlik-Vallep Returus.
Şikayet ettikten sonra ne olur?
Şikayetten sonra, kamu savcısı kanıt toplar ve şüphelinin gerekirse ifade vermesini istemektedir. Kanıt yeterliyse, iddianame hazırlanır ve dava süreci başlar. Ancak, suç yeterli kanıt içermiyorsa, kolluk kuvvetleri için yer olmadığına karar verilebilir.
Gürültüden dolayı polis aranır mı?
Herhangi bir şekilde gürültüye maruz kaldığınıza inanıyorsanız, önce polis karakolunu aramalısınız. Bu nedenle, doğrudan polis karakoluna gürültü şikayetlerine maruz kalan insanlar için mümkündür ve semptomlarını bildirir.
Alo 176 ne işe yarar?
Kültür ve Turizm Bakanlığı Bakanlığı ALO 176, vatandaşlarımızdan ve yerel ve yabancı turistlerden bakanlık hakkında her türlü bilgi, öneri ve şikayet cevaplıyor.
181 hangi konulara bakar?
Vatandaşlar çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik ve atık şikayetlerini ALO 181’e aktarabilirler.
181 hangi saatlerde hizmet veriyor?
Şu anda sabah 8: 00-18: 00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Sabah ve çağrı yerine getirilir.
Arazi ölçümü için nereye başvurulur?
Landdiste Genel Müdürlüğü ve Cadastre-E-EVERNENTİ GATU-TAPU-VE-Kadastro-MUD CADASTRE Genel Müdürlüğü.
181 kimin numarası?
ALO 181 Çağrı Merkezi için Sık Sorulan Sorular – T.
Alo 181 işe yarıyor mu?
Çevre ve kentleşme bakanlığı içinde kurulan ALO 181 çizgisi ile riskli yapı, riskli alan ve rezerv alanı gibi konularda gerçekleşen çizgi, bakanlığa dönüşüm sırasında meydana gelen sorunları ve şikayetleri de sağlar ve bir çözüm arar.
İşyeri nereye şikayet edilir?
İşgücü ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “ALO 170” Çalışma ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “Alo 170”-Hükümet Kapısı Kapısı ›Social-GouVenlik-Vallep Returus.